Як запоріжцям знайти себе: стартап як нові можливості

Сучасний рівень розвитку технологій надає нам небачені раніше можливості. Крім всім відомих (наприклад, користуватися останніми досягненнями людського прогресу у вигляді електронних девайсів, що можна носити), є ще й такі, про які не відразу й згадаєш. До них відноситься можливість в будь-який момент конвертувати свої знання, креативність, досвід, вміння в глобальне визнання і фінансовий профіт. Як? Та дуже просто! Реалізувати свої ідеї в якості стартапа! Далі на zaporizhzhia-trend.

Буква закону

Мало кому відомо, що в Україні діє спеціальна нормативна база, яка стосується стартапів і починань. Так, наприклад, схвалена Кабінетом Міністрів Стратегія інноваційного розвитку країни до 2030 року. Документ передбачає всіляке сприяння молодим і амбітним винахідникам в їх працях. Небезпідставно підкреслюється в документі також той факт, що ініціативні підприємці і новатори - одна з основних рушійних сил економіки. Не забарилися скористатися корисною ініціативою Кабміну і запоріжці.

Так, наприклад, ще не набрав широкої популярності, але вже вельми знаменитий в певних поінформованих колах колектив запорізької компанії «Інфоком». Натхненні досвідом різноманітних компаній зі світовим ім'ям, які наполегливо експериментують з безпілотними автомобілями, інфокомовці створили свій власний безпілотник на базі ... Чого б ви думали? Звичайно, виробленого в Запоріжжі автомобіля Ланос.

Особливістю цього стартапу є те, що програмна частина, яка необхідна для такої складної роботи, як керування автомобілем в транспортному потоці без участі водія, цілком і повністю розроблена на самому підприємстві «Інфоком». Це неабияке досягнення, якщо враховувати її приблизну вартість, складність і відповідальність такої роботи.

1

Інноваційний прорив

До переваг системи, яку розробили наші земляки, слід віднести вміння автомобіля рухатися в тому числі по бездоріжжю, в умовах недостатньої освітленості і без дорожньої розмітки (все-таки інженери «Інфоком» прекрасно орієнтуються в специфіці запорізьких трас).

До вагомих переваг системи варто віднести те, що зовсім необов'язково купувати автомобіль із уже встановленою системою безпілотної навігації. Якщо автовласник вирішить обзавестися таким умілим девайсом через якийсь час після покупки (це може бути будь-який проміжок - і рік, і два, і п'ять), то зможе без проблем придбати його у компанії і встановити на свого залізного коня. Погодьтеся, що це вагомий «плюс» на шальках терезів «Інфоком».

У той же час, за інформацією з відкритих джерел, навіть такий багатообіцяючий стартап, який представила запорізька компанія, поки не удостоївся серйозної підтримки від влади. Добре це чи погано - однозначного рішення не існує, але те, що підприємці і розробники заслуговують на підтримку (як, до речі, і записано в згаданій спочатку Стратегії інноваційного розвитку) - це безперечний факт. Хто знає, які ще чудеса в автомобільній промисловості (і не тільки) можуть з'явитися перед запоріжцями, якщо місцеві ініціативи стартаперів отримають цільову підтримку?

Comments